Bent je toch niet tevreden? Of heb je een klacht?

MaRo Trading & Design (lees MigJimenez.nl) doet er alles aan om iedere klant zo goed en correct mogelijk van dienst te zijn. 

Het is niet onmogelijk dat er een fout artikel wordt geleverd, dat je niet tevreden bent over een product of over de gang van zaken, of dat er iets anders is waar je je beklag over wilt doen.

Mocht dit zo zijn, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen zodat we samen met jou een goede oplossing gaan zoeken om het probleem op te lossen.

Een klacht geeft dat ons de mogelijkheid om eventuele fouten te herstellen en onze dienstverlening daar waar mogelijk te verbeteren. Je klacht zal altijd zorgvuldig en serieus behandeld worden. 

Wil je een klacht indienen over een bestelling? Maak dan vanuit je eigen account een ticket aan zodat deze direct gekoppeld kan worden aan je bestelling en wij jou snel en adequaat kunnen informeren. 

Heb je een andere klacht? Vul dan het contactformulier in en wij nemen binnen 24 uur op werkdagen contact met je op.  

Lukt het ons niet om er samen uit te komen? 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de Europese Unie ook mogelijk om een klacht aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

Je kunt je klacht indienen bij dit platform behalve als je klacht al ergens anders in behandeling is.